Mandag kvall..

Okej, jag skrev ju tidigare idag om regnet. men det gjorde inte det hela rattvisa.
Det har fullkomligt VRAKT ner! dom pratar om det pa nyheterna och pa vissa stallen har i florida sa har det regnat mer an pa 100 ar! heeelt galet. men nu har det iaf lugnat ner sig..
hoppas inte vi stoter pa nagra problem imorrn nar vi ska bila.
har iaf hamtat bilen, stotte pa lite problem som vi maste ta med han som bokade detta..
allt skulle vara betalt men det pastod dom att det inte var.. gpsen fanns inte med. sa den fick vi betala..
men det far vi ta med han dar hemma.
Bilen ar iaf en cheva, frasch som tusan a skon att kora! fick lite lyckorus i kroppen sa det kommer bli toppen det har. jag som alskar att kora!! :)

Pga vadret sa blir det en inne kvall.. maste ju packa allt oxa eftersom vi aker imorrnbitti.
Pa onsdag blir det SEA WORLD, det e det jag ser fram emot mest!

Jag blir sa glad over alla era kommentarer, kanns skont att veta vad som hander dar hemma!

Ta hand om er!
Stor kram!
// Fie

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till med bilen! Så roligt att höra att ni har det bra, även om ni har fått regn! Ha de bra! Sköt om er!

Kram Frida

2010-02-02 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0